En sjuuk stäffii ;/

Ja, nu skriver en sjuk stäffii ett snabbt inlägg. (Y)
Idag fick man ju stanna hemma från skolan för man kunde inte ens prata på morgonen..
Vaknade av att väckarklockan ringde.. MEN den ringde klockan 06.00 ;o
Aja, skit samma somnade om sen när klockan ringde igen klockan 07.00.
Sen vaknade man av att mamma väckte mig vid 11.00 typ.
Gick ner och åt frukost.
Sen visste jag ju att jag skulle dra till tandläkaren.
Och såklart skulle något krångla idag -.-
Bilen gick inte igång och ingen av grannarna hade startkablar. D;
Sen fick vi gå till bussen och när vi var på bron så kom den så vi fick SPRINGA till bussen.
Där hade vi verkligen tur asså. :)
Sen så stack vi då dit, o jag fick tandställning.
Hahha, men aja..
Det får man vänja sig vid :D
Så åt jag o mamma på mcdonalds xd
Sen drog mamma till jobbet och jag åkte hem med bussen.
Och äntligen har jag fått ett eget busskort.
Slipper jag och emeli fajtas om det.
Nu blir det till att ta huvudvärkstabletter i några dagar till. xD
MENMEN..
Puuussseenn&Kraaaammeeen!(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0