Förlåt!=I

Förlåt så mycket för att jag iinte har bloggat..
MEN... Mitt internet har knappt funkat jag får värsta gurkdampet på det.
Och så är det ju bara, kan inte hjälpa det.
Skolan idag har varit seg som in i helvete..
När jag kom in på spanskan hade läreren dragit, vet inte vrf.
Blev väl less på vår klass lr något?
Jaja, det slutade med KAOS.
Jag var ju och snackade lite privat med personer typ lite mer än halva lektionen.
Sen på idrotten OMG vad kul jag hade.
Jag och nina hade glömt idrottskläder (A)
Och ida var lite förkyld så hon kunde inte vara med.
Vi sprang runt och dampade med oskar och emil (y'
kuuligt, mwhihi.
Jag fick MAASSSAAA snöbollar på mig !;ooo
ELAAAKT!!!!
Men aja, bajjs på det andra då.
Snart ska jag plugga till omprovet i SO, geografi. BAAJJJS ASSÅ! :@

Men ni ska få bilder på mina skor jag köpte igår.

* storlek: 37. söötaste.<3


* Storlek: 37. SÖÖTA! :d<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0