Hos kusinen!;)<3

Som sagt...
jag är hos min kusin och min moster och min mosters kille.
Därför har jag inte uppdaterat för jag har inte haft tid.
Jag har något så jävla ont i mitt huvud och nina och alla andra små sjuklingar har gjort mig sjuk -.-''
Detta är ju en höjdare...
Jag har väldigt ont i min mun också ;o
Såhär är det..
Jag är trött och har frysit hela natten.
Och idag har jag sovit nästan hela dagen.
Jag har också sett på Crank 2 & Avatar (L)
Och!
Jag saknar min keevviiin!<33
 28AUGUSTI2010 kom ihåg det!
Jag har sett lite på 2012 också som jag ska fortsätta titta på.
Sen kanske jag sticker till affären och köper halstabletter och cola? :))
Inte för att jag gillar att gå alldeles ensam i slöinge för här är SCAAARYY ! :d
Men vad ska man göra när man har ont i halsen?
Och sen kanske kommer folk också..
Fast jag känner dom inte,och ingen i min ålder kommer, usch och fy på det dårå.
Men aja, seeeyaaah bitches!

* Nybild.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0