Sorry, again! xd

Hejsan alla söta bloggare.
Jag har inte bloggat så mycket för att jag har vatt med bella i helgen.
Och vi har vatt nere i oskarström och åkt skridskor. (yy)
Vi har haft det awsome heela helgen asså.
Och vi har flummat ihjäl på isen.

I lördags; Bella kom och vi stack ner och åkte skridskor. :)))
Men det var match när vi kom.
Jag tror det var oskarström som vann men 14-1 eller va det va.
Så vi satt och tittade på det sen åkte vi :D
Vi käkade på alexandra en pizzeria då. xd
Och sen tappade jag mitt bankkort..
Och sen missade vi bussen då.
Vi kom hem av att mamma körde hem oss.
Sen satt vi och flummade på rummet jättemke.
Vi såg på en skräckfilm, (bella är feegis, och stäffiii också"
Sen fick jag lära henne och sticka! ;oo

I söndags; Vi drog ner till oskarström igen.
Hon tvinga mig att ta med skridskor.
Och så hoppade vi av bussen SÅÅÅÅÅHÄR långt ifrån skridskorbanan.
När vi var på väg dit gick vi på vägen och snacka i tele.
Och såklart hörde jag inte att bilarna bakom tutade på oss. xD
Pahhahah, gud så roligt.
Sen kom vi ner och linus försökte kasta snöbollar på oss men lyckades inte. PAHAHAHHA
Vi bah skulle träffa kevin och han bah kom inte först.
Och så stängde han av mobilfan..
Sen kom dom och försökte så fort dom fick syn på mig och bella kasta snöbollar på oss.
Han kompis robin var faktiskt med.
GUUUUUUD, VA SKOJ.
Sen skulle jag oh bella dra ner och käka.
Och så kom calle med bilen och dom trodde vi skulle hem
Men vi skulle bah få pengar till pizza så dom drog.
Sen tog vi fkn feel bbuss också! ;o
Så vi fick gå en liten bit.
Och så sjöng jag.
Och sen kom åkte hon hem till sej och jag hem till mig.
Bussen var TJUGO minuter försenad :OOO 
Fett olagligt asså! ;o

Men ni ska få lite bilder på mig och bella som inte har något liv på kvällen! ;D

* Vi vet att vi är söta, ni behöver inte säga ;))

* Stäffiiih :D:D:D:D och bella xD

* Vi är sjukt flum, och bah att ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA bilden! :D<3

* Bilden tagen idag, för jag har inget liv! ;pp

* Bilden tagenn idag, för jag har VERKLIGEN INGET LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0