Omg... Palla dett?!

Shulelu alla töntar.
Idag har varit en helt okej dag.
Förutom att jag inte kunnat äta -.-'''
Wuuuhooo! ;s
Sen så ja..
Satt tezze och dom i matsalen tills FEM minuter innan vi börja för att reta mig för jag var så in i helvetes hungrig, tack för den änglar! :))
Så alla vet.
Tezze,Ellen,Lina,Ida&Nina är mina änglar! :D<3
Imorgon blir det stan med klassen (Y)
Och först klättring på klätterklubben sen badhuset.
Sen drar vi tillbaka till skolanoch kääkar pizza och sånt crap xd
Hhaha men aja, pussochkrambabe´s(L)


Kommentarer
Postat av: tezze (a'

wihhho.

jag älskar att retas.! :)

retades m mamma precis & satte en lapp där de stog:sean banan!

hahhaha,mamma blev tjurig.. xdd

hmm,jag gjorde ju inget. :((



aja,loveyou!

du kommenterar aldrig min blogg längre..

ihateyou! :@



2010-12-14 @ 22:00:24
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0