Heeeeeeelg! :D

shuuue ^^
Igår måste jag säga att den här blogg.se skkiten var helt fuckad...
Inte bara för mig utan för andra också, det gillas inte ! ;o
Vaknade iaf av den uschiga väckarklockan -.-''
Sen klädde jag på mig och sminkade mig och borstade tänderna och allt sånt skit..
Och såklart som alla vet har jag världens vackraste ögon just nu(Y)
Gillas inte kan jag ju säga direkt!!
Imorgon kommer antagligen bella, så kanske inte kewin kkunde träffas ;oo
Sikken tönt..
Men i skolan gick det hyfsat snabbt..
Jag håller på med en till mössa (L) till det asså! :D
Bella och jag kommer nog flumma rätt mycket skulle jag tro ;))
Men nu ska jag speeeeela spel! :D:D:D:D:D:D:D<3

Kommentarer
Postat av: Hannah Lillen ;)

Hejsan Steffi? ;)

Vad ha händt med dina ögon så att dom är så vackra då ?

2010-12-17 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0