Justin bieber blogg? ;)

För det första ska jag ta upp detta.
Ska jag börja med en JUSTIN BIEBER BLOGG?
photo edited for free at www.pizap.com
Så vad tycker ni? :)

Jag hatar egentligen pizap men det fick bli det denna gången.
___________________________________________________

Idag har jag typ vatt i skolan och det har varit sjukt segt!
Jag fattade INGENTING på matteprovet...
Jag behöver verkligen gå i specialgruppen!
Men jag får ju inte för min lärare.
Och jag vill inte gå där bara för att nina går där.
Jag vill gå där för att jag vill lära mig någonting eftersom jag fattar nada.
Men så är det när man har sån lärare man har.
Idag hade jag så sjukt kul på engelskan! :)
Hahaha, ni ska få höra så långt jag och tezze kommit på vår julsaga hitills!=D
MÅSTE BAH SÄGA DEN ÄR AWSOME!:DDD
Sen på slöjden flyttade först lina till vårt bord (Y)
Jag tyckte det var JÄTTEBRA!
Men aja, jag kan ju knappt såga o.0
Jag llyckas ju inte ens göra en jävla pingvin! ;oo

Men aja, nu ska nu få höra min och tezzez fiina saga!:)
________________________________________________________________
Mrs Santa poisoned Rudolph the red nosed raindeer.
It was a cold morning and Santa was ill and had fiever.
The night beforehe had drank to much snaps at the bar.
There, he met a hot girl, but he didn't say anything to Mrs Santa.
But he dumped her in the chimney whit his magic powder after she kissed her.
_________________________________________________________________

SÅ långgt har vi kommit.
Pussennochkramen på er alla!
OCH GLÖM INTE KOMMENTERA OM JAG SKA SKAFFA EN JJUSTIN BIEBER BLOGG! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0