ÅHNEJ det snöar!-,-''

Hejsan, jag ska faktiskt köra en hiss och diss idag (y)
Som sagt det snöar! -,-'
Det är kallt och blött! Usch!
Skolan idag var okej, bara att en person mörbultade min hand!! ;o
Den var helt svullen ett tag, men shit happens xd
Jag kastade snöboll på kevin (a)
Så bäst jag är, och padde och adrian och david jagade mig och tezze med snöbollar...
Vi hade håltimma första lektionen! :)
För vi slapp bilden, höhö vi hade askul.
Vi hade tydligen inte spanskaprov idag för det hade vi imorgon.
Någon som är bra på spanska och kan lära mig verben till imon? haha, jag suger på det.
Och vi har ett till prov denna veckan! :O
Asså hur fan ska jag hinna med allt egentligen?... ;s
Men nu skulle jag iaf köra en hissa och dissa bitches.
Vi börjar såklart med dissa!





Nu har jag hissat och dissat för denna gången.
Hoppas ni gillat, pussochkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0