Godmorgon:)

Hejsan alla sötnosar. :*
Nu har jag vaknat för ett tag sen och är fortfarande trött.
Idag ska vi åka till mormor och käka med rickards familj, och rickard är ett år äldre än mig tror jag.
Först ska jag säga då!
*MORMOR gör värdlens godaste mat!
* Nej jag gillar inte rickard, han är bara en kompis jag knappt vågar snacka med :)
Ja. det var nog det. Jag kommer kanske lägga upp en outfit sen hur jag ser ut.
Jag lade mig väligt tidigt idag!*
Så detta blir väl mysigt. Sitta och snacka lite mitt ute i skogen :o

Y
Jag bodde i ett mörker
Fanns ingenting kvar av mig
Jag var en dag från att försvinna helt
Men ett ljus tändes
Och jag bländades av det
Ljuset var det vackraste på jorden
Och där stod du
Som en ängel utan vingar
Dom tappade du
För att du skulle stanna kvar här hos mig
Och nu känner jag denna ängel
Men det är ingen ängel
Det är bara du
Du är den vackraste personen som finns
Jag skulle göra allt för dig
Du är den personen som får mig att må bra
Att få stå nära dig
Att få känna din värme
Att få hålla din hand
Betyder mer än allt!
Om solen skulle slockna
skulla jag kunna leva
Men endast av din kärlek
Varje sekund jag inte får hålla dig nära
Saknar jag dig enormt mycket
Jag älskar dig mer än vad tusen ord kan säga!
Y

Jag har sett på saw IV och saw V
Dom var väl okej.
Men nu ska jag göra lite andra saker

*Saw 4

*Saw 5
Tyckte det passade bra med två bilder :)
Nu ska ni kommentera och säga vad ni tycker om filmerna (y)
PussOchKramBebisat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0