Hemma! :D

Hejsan mina söta  bloggläsare! :)<3
Ja. Helgen har varit bäst!
Jag kanske borde åka dit oftare.
För jag brukar inte ha så kul.
Bara för att jag älskar min familj!
Nu har jag sjukt tråkigt och har precis kommit hem.
På tåget satt någon hippie gammal gubbe och stirrade på mig.
Sen fick han en tidning.
Och när han hade läst klart fortsatte han stirra! :o
Sen blirre att äta kräftor.

Såhär är det bara!
JAG VILL ALDRIG MER BLI ÖVÄN MED NINA!
 ÄVEN  I FALL VI BRÅKAR SÅ KOMMER HON ALLTID VARA MIN BÄSTA VÄN
 HON KÄNNER MIG VERKLIGEN MEST OCH JAG ÄLSKAR HENNE (.) SLUT!


Ville bara säga det alltså! =)<3 Jag kanske inte är hennes bästavän men hon är min i vått och torrt!<3
Nu ska jag cpa på kevin eeftersom han är spelnöörd!
Men han är MIN spelnörd, INGEN annans! (a)<3


Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Tack för ditt deltagande till dagens blogg, resultat redovisas ikväll runt 00;00 , kram Patrik :)

2010-11-14 @ 20:58:38
URL: http://pallsmusik.blogg.se/
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är tävlingen ''dagens bloggare'' uppe. Välkommen in och kolla om just du vann. Kram Patrik :)

2010-11-15 @ 00:06:57
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0