Ny blogg!

Hejsan alla små muppar som ska börja läsa denna bloggen!
Jag gjorde en ny blogg för jag gillade inte bloggplatsen.se
Jag fick in min header med hjälp av emmy http://emmyyyyyy.blogg.se
Så nu vill jag att alla som har följt den andra bloggen går vidare till denna.
Denna bloggen kommer handla om allt möjligt!
Nu ska jag dra snabbt vad jag ska göra innan jag lägger mig och sover.
Imorgon måste jag gå upp tidigt tyvärr, för jag ska med till stan så det blir att ställa klockan.
Jag ska se på en skräckfilm som heter Orphan!
(Passar in med en bild på filmens framsida)

Verkar riktigt bra faktiskt.
Så nu får ni massor av pussar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0