På väg till jessica.<3

Skolan har vatt kul förutom typ lite av det.
" Mmartin mårning, nanananana :D" haha jag kan inte den
" Förljer med på äventyr, varför händer det alltid mig?"(a'<33
Min och tezzes nya favorit låt såklart.
Vi har sprungit runt på skolan nu när inte åttorna och niorna har vatt där.
Vi gömde adrians mössa(A)
Nu uppdaterar jag direkt från lastbilen på väg till nybro och jesscia.
Det ska bli kul .
Jag kommer skriva när jag kommer hem också.
Ni får ju inte glömma dagens blogg heller som övgörs ikv!?!<3

Men nu stängs snart datorn av och jag blir nog snart åksjuk också pussochkram alla babes! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0