Skitdag! o.0

Jag har absolut inte haft lust att blogga idag..
Jag skulle vatt med älskling, men blev inte så :(
Men vi är vänner igen(a'
Skolan gick fort, men SO-lektionen gick JÄTTESAKTA! :o
Usch och fy, måste snart göra om mitt prov på NO-SO
Eller bara lite på båda.
Vi har nog prov på spanska imon!!
Nej usch det gillas inte ;o
Sen när jag har tid kanske jag drar en hissa/dissa? :)
Hihi, jag fryser jättemycket om mina fötter och är ssur på tuuurken ;oo
Inatt har jag sovit SÅ konstigt.
Jag orkar inte förklara, ni får fråga ifall ni nu vill veta...
Är det fars dag på söndag? Det är det va? För då så sticker jag till farsan, jenny, nicole, och elias! ♥
Jag fryser rätt mycket överallt. x'd
Men nu ska jag sätta på lite schyst musik och ja ligga och vila!(;

TjugoåttondeAugustiTvåtusentio!<3
Mitt livs lyckligaste dag!§

Kommentarer
Postat av: emilia

va gullig du är, tack! :)♥

2010-11-08 @ 22:11:34
URL: http://emiliaochliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0