Usch!

Hejsan hejsan.
Som alla vet gjorde jag ett litet inlägg när jag satt i datasalen, WOUUPPS! 
Så kan det ju gå, men det är skit samma.
Idag så fällde David mig så jag flög nästan 2 meter. Och så satt jag på golvet och asgarvade.
Vi har också exprementerat med lampor och jag, tezze, nina och ida tog söner 3-4 stycken tror jag.
Så kan det ju också gå. Men klart 8 (1.5 v) batteri på en pytteliten lampa..
Idag har kevin vatt utanför typ MÅNGA lektioner för oss och stört mig..
Han gjorde så jag inte kunde koncentrera mig. HAHA så kan det OCKSÅ gå.
Får jag sova snälla?
För jag är extremt jävla trött.(ville bara säga det)
Just nu känner jag mig konstig.. Jah lyssnar på linda bengtzing o.0

En sak som är säker.
Jag måste ta upp detta.
Ni som kallar min nina EMO kan dra och stoppa upp något i röven!
Ni vet mycket väl vilka ni är.
Vet ni ens vad det betyder, jag tror inte det.
Ojojoh, nej det gör ni inte.
FÖR emosar SKÄR sig inte!
Jag kommer alltid finnas på ninas sida! :D<3
DRA ÅT HELVETE MED ER.  ;@

Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens blogg avslutad, kom in och kolla om just du vann :)

Kram, Patrik :)



PS; om du kommenterar imorgon, så vinner du garanterat.. känns elakt att du inte vunnit, du har skrivit minst 7 inlägg med jag är med, :/

2010-11-18 @ 00:08:22
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0