skolan var seg x'd

Idag när jag skulle gå ut så frös jag nästan ihjäl! ;o ville bara säga det ;)
Tack för alla ni finisar som läser min blogg!!
Men i allafall har det varit en sjukt seg dag. -,-''
Jag käkade inget i skolan för jag var verkligen inte hungrig.
Nu är jag sur så att alla vet, också lite ledsen.
Men det är du och jag, och det är det enda jag bryr mig om, för jag älskar dig!

Jag har gjort en önskelista, men är INTE färdig.
Jag fick G på spanskaprovet btw :DDD
Och G på NO läxförhöret :DDD

Jag HATAR pizap men det funkar ibland (y'


Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens bloggare avslutad, vann du ?

Kom in till bloggen och kolla om just du vann :)



Kram Patrik!



2010-11-17 @ 00:12:10
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0