den bästa tiden i mitt liv, delade jag med dig..

När ska smärtan ta slut?
När ska jag få sluta lida, aldrig eller?
5 månader och 11 dagar har gått, och jag älskar dig ännu..
tiden jag hade med dig, det var då jag var som lyckligast
jag vill glömma dig, men varje sak jag gör påminner mig om oss.
aldrig varit så kär som jag var/är i dig, kan du inte förstå det..?
jag blir galen!
kommer ändå aldrig få tillbaka min älskling..
jag gråter, för att jag tänker på dig.
jag kommer ihåg allt vi gjorde tillsammans, och det glömmer jag inte i första eller andra taget.
du var den perfekta..
jag lät dig gå, fyfan vilket misstag..
jag kommer aldrig glömma dig, och du ska faktiskt veta det!
men först ska jag berätta hur mycket jag fortfarande älskar dig...
samla mod till det.
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, capish?

Kommentarer
Postat av: isabellaa goonzalez!

älskar dej mega mycket bästavän! du kommer klara de, eller vi kommer klara de tillsammans! älskar dej

2011-08-09 @ 18:50:19
Postat av: Lina Holgersson

KOLLA IN MITT FÖRETAGS GRYMMA SOMMARMODE!

Lagt in i bloggen speciellt för mina bloggläsare med förmånliga priser osv!



Pussar & Kramar //Lina Holgersson <3

2011-08-09 @ 22:18:37
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0