!

Inte bloggat allt mycket nu på sistone tycker jag, men jag har varken haft ork eller tid, kommit hem sent på kvällarna så har jag lagt mig och sett film, HEHE.

Jag börjar lektionen om 10 minuter och jag ska ha hemkunsskap yepp.
otroligt kul, nej inte precis är inte på humör idag och jag är jättetrött och har gått til skolan utan något smink alls, är egentligen lite stolt över mig själv.
men jag håller humöret uppe tills dagen är slut och jag ska hem och se på scary movie 3 och lata mig mysigt.
Jag saknar dig isabella, eftersom vi träffats så mycket i sommar så känns bara detta som en hel evighet!
Bästavän,föralltid!
Aja, nu ska jag snart logga och sånt bajs, uppdaterar kanske innan jag hoppar på bussen.
thhiihih, busigt att sitta på bibblan på rasten right?
Bara för jag och therése är datornördar, hehehhee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0