soffa ur fönstret hahahah

jag överlevde färden till nybro med emeli & angelica och dom städar och jag bloggar som vanligt!
vad i helvete skulle jag göra utan min blogg och mina käraste bloggläsare?!
Typ i växjö(?) fick jag ett extremt skrattanfall så jag kunde inte andas,ouff det var jobbigt :(
När angelica skulle parkera bilen så gick det inte vi körde fram och tillbaka, hit och dit!
jag är värsta nörden för jag älskar facebook, det har typ blivit mitt nya liv, fml-.-
det känns typ som ÄNTLIGEN helg?
för jag tycker vårt nya skolschema suger råtta........ lgkjlkfd så jävla tråkigt.
kvällen kommer väl spenderas med att se på film och hjälpa till lite mysigt!
och nu fick jag ont i rumpan för jag sitter på en soffkant becouse hon satte datorn i fönstret och vi ska lyfta ut bordet ur fönstret NU hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0