fortfarande vaken, för soluppgången, FOTOGRAFERING, så vi kör en hiss&diss, enjoy it.

Shorts!
- Jag har inte gillat shorts så mycket innan, men nu är jag förälskad i dem!
Speciellt USA shorts!
Två shorts jag MÅSTE ha!♥


Disney channel dygnet runt!
- Har man inget att göra och det finns inget annat på tv, PERFEKT!

Soliga dagar!
- vad är bättre än soliga varma dagar VAVA?

Skiftande väder / regniga dagar

- finns inget värre än på sommaren när det ska vara varmt att det är regnigt och bajsigt JKDFSLHF!

 

Okända personer!

- När en helt okänd person kommer fram och pratar LÄSKIGT!

 

Inga pengar i plånboken
- Usch, hatar när jag inte har några som helst pengar!

 

Rika skrytande personer..

- Jag verkligen hatar personer som är rika och skryter med det! GAAAASH, jag har råd med allt & jag är så rik!

jag har inte emot rika personer, kul för dom?:)

men dom behöver inte gå runt och skryta och ropa ut att dom är det eller?

Kanske bara jag som tycker det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0