do you really care for me.

idag åker jag med angelica till nybro för att packa lite stuffs!
kommer hem igen på söndag, men om jag får igång internet så ska jag försöka blogga så mycket som möjligt, det lovar jag er!
Då kanske det blir ett videoinlägg också!
Nu lagar mästerkocken mat(spagetti & köttfärssås...)
Vi äter ALLTID det här hemma, och när vi åker till nybro kommer vi få typ köpa pizza och sova på golvet för vi ska lyfta ut sängarna..
jag är jättetrött och så otroligt cola sugen!
det står 2 colaburkar framför mig, men dom är redan uppdruckna sen igår.
jag kan inte öppna en svampburk.. ajajaj min hand gjorde väldigt ont nu :(
men nu ska jag sitta och titta på när angelica lagar mat, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill du ha en chans att vinna en MACBOOK AIR?! Klicka vidare på länken för att läsa mer om hur du tävlar :)



Länk: http://jennyvuongs.blogg.se/2011/august/vinn-en-macbook-air.html

2011-08-26 @ 19:54:41
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0