Sakerna jag fick igår↓

Underbart kul dag igår!
Först kom pappa, jenny, nicole, mormor & anders så åt vi och lite så.
Sen typ vid 20.30 tog vi bussen in till stan och åkte karuseller och skrattade ihjäl oss!

jag fick;
2 tub-bh
En tröja där det stog, "hug me please i'm awesome" så det gick fram 4 snygga killar till mig igår och kramade mig! (a'
1 par turkosa converse

En sak man kan lägga pengarna i, men inte kan ta ut dom(spaaaaarning)
Småsaker-
Ett objektiv 18-200 macro elr något sånt? ASBRA!

Och 1700 kronor ! :D
Bäääääääst födelsedag jaow!
lovelovelove! :)

steffi älskar sin lillebror otroligt mycket!<3↓


Kommentarer
Postat av: Louise

2011-08-08 @ 02:01:05
Postat av: Louise

Fin blogg, sorry för kommentaren över, macen lagga lite som vanligt :)

2011-08-08 @ 02:01:57
URL: http://louisemegapixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0