We are a family!


Mamma & Calle!(styvpappa?)
- Jag älskar att ni har gift er, så nu får ni aldrig lämna varann
för jag älskar er båda mer än ord kan beskriva!


Pappa!
- Jag älskar dig superduper mycket, glöm aldrig det!


Pappa & Elias(lillebror)
- Elias är världens sötaste och goaste unge, jag älskar han mest i världen
och är så glad att jag får vara storasyster till min lilla prins!


Nicole(lillasyster)
- Vi bråkar, men blir alltid på något vis bästa vänner igen!
du är som dag och jag natt men ändå håller vi ihop
jag älskar dig!


Sebastian(Lillebror)
- Vi bråkar mycket, men vi har det sjukt roligt tillsammans också
du är lat och sånt, men jag älskar dig över jorden!


Emeli(storasyster)
- Jag älskar dig till universums slut!
du är den jag litar på mest i världen och du är den bästa systerN jag någonsin kunnat få!
jag vill eller kan inte leva utan dig, du är en stor del av mitt liv
du har hjälp mig mer än någon annan gjort,
när jag gråtit har du tröstat mig
när jag skrattat har du skrattat med mig
vi gör allt tillsammans
JAG ÄLSKAR DIG!


Einar(extrapappa)
- Jag älskar dig och det du gjort för mig
att du älskat mig och låtit mig bo hos dig
du kommer alltid va en i min familj, varesig du vill eller intE!


Jenny(styvmamma?)
du är jätterolig och jag älskar dig!
kioskmongo!:)


Och jag själv, hehe!
jag älskar min familj,dom är det viktigaste som finns för mig!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Älskar dig me syster!<3

2011-08-21 @ 23:01:12
URL: http://emelieinarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0