aajajjajaj...

idag har det typ varit en helt normal fredag och den var faktiskt lite smårolig!
fick en dörr i ansiktet, tack oliver...
när jag kom hem började jag att städa mitt rum och jag tog "före" & "efter" bilder, men såklart hittade jag inte sladdhelvetet!
sen nu på kvällen har jag, mamma, lovisa, sebastian, calle och emeli, ja hela familjen suttit och pusslat ett puzzel på 500 bitar..
plötsligt så bara ramlar jag av stolen, vipps så ligger jag på golvet o knäcker mig!
men det var inte så roligt för nu kan jag inte sitta ner för jag slog i svanskotan och alla bara skrattar åt mig, tycker inte dettta är okej någon stans !
Imorgon ska vi nog klä julgran och på söndag firar vi emeli, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0