när jag dör är du rosen på min grav.

Har typ film på alla lektioner nu den sista tiden innan jullovet och det suger rent utsagt !
På spanskan ser vi på en julsaga skitrolig film egentligen, hehe
och på so'n ser vi på någon random film som handlar om poliser o sånt korvigt
Efter matten gick vi tjejer och glasyrade pepparkakor, hihi mysigt egentligen!
jag hoppas vår klass kan bli en klass någon gång :)
på idrotten trodde typ alla att vi skulle ha steetdance men nehedu, folkdans IGEN...
och denna gången med 9a, det funkade men det var inte det roligaste ju.
men efter skolan drog jag och emeli in till stan I ÖSREGN, för jag skulle till tandläkaren och sen åt vi på "hello take away" typ? - Mums!
jaja, sen kom vi till bussen typ direkt när emelis buss åkt så jag var snäll och väntade på hennes nästa buss eftersom våra kom samtidigt ;)
imorgon kommer hon o bor här ett tag - ÖVERLYCKLIG!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0