no measure of time with you will be long enough but we'll start with forever

nu har alla åkt hem för ett tag sen så kvällen blir lugn och jag ska se på någon schyst rulle och lägga mig tidigt för en gångs skull, eller i alla fall försöka..
Blir väl skräckfilm om jag hittar någon bra, annars får jag leta efter någon annan att somna till istället
Jag var inte med så mycket på "kalaset" för jag låg mest uppe i min säng för jag har varit extremtrött idag, men whatever.

Jag har bara en riktig skoldag kvar, så skönt.
Imorgon har vi skola som vanligt
på tisdag har vi trippelboll på förmiddagen och det suger kukanus...
sen på onsdag åker vi till ungdomsmottagningen och badhuset tillbaks till skolan också jullov! :D


bjussar faktiskt på denna bilden, för att den är gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0