du är det finaste jag vet, det finaste jag vet

egentligen har jag inte gjort så mycket i skolan idag heller, det blir ju inte så mycket när man redan är färdig med allt
jag var överlycklig att vi slapp laga mat på hemkunskapen idag, för det är både tråkigt & äckligt...
vi städade i hemkunskapsalen och sen när de var typ en halvtimme kvar tills vi fick sluta egentligen slutade vi för vi hade inte ett skit att göra.
På bilden idag skulle jag spela in en ljudfil och jag svär på gud, tror jag försökte 50 gånger, men therése störde mig med att börja skratta.....
och sen hade jag en mening kvar och då kom oliver o störde mig o gaaash, blev ju galen men det gick tillslut!

när jag kom hem så roopade jag och emeli på wille, men ingen wille kom...
och när jag gick upp så satt han i MIN soffa o väntade på att man skulle kela med han, men jo visst!
korviga jävla hund.
jaja, nu ska jag börja skissa på en "loga"(?) till spanienprojektet, redan funderat ut lite hur den ska se ut, hehe
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0