året 2011...

♦ Emeli's & Natali's första möte!

Den 24 september 2011 kom Emeli's syster hit för första gången och träffade Emeli!
Vi åt på kinaresturang och gick på laserdome och hade absolut skitroligt!



♦ Tall ship race dagarna - Swingfly & Timbuktu

Alla dagarna inne i halmstad och när vi stog längst fram och såg timbuktu och Swingfly, det var riktigt kungligt kan jag säga! Eftersom det var första gången jag såg dom & jag älskar båda, mwhihi!


Helsingborgsfestivalen + petter

Att se petter där var ganska kungligt också!
+ att jag fick emeli att prata med sin bror för första gången, för jag fick gå fram till han o fråga om han hette lemmy osv och allt blev riktigt awesome!



Mammas & Calles bröllop

Det kommer alltid vara ett minne för livet, det var seriöst underbart!



Resan till turkiet

Helt klart underbart, jag älskar turkiet med hela mitt hjärta♥



Liseberg m. Isabella!

Every year!


kanske kommer mer sen, men nu orkar jag inte!
pusss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0