♥ Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Mina mål är att få okej betyg i skolan & bli reseledare! :)
Jag vet inte vad jag har för drömmar eller önskningar riktigt.
Kanske vinna massa pengar & resa omkring med familjen & bästa kompisar!


 Dagen var rätt så mycket skratt!
Asså jag måste bara säga detta!!
MÅRTEN VILL HELT KLART DÖDA MIG!
omfg, hjälp mig!
Han slog mig ;s

Aja, skit samma.
När  Jag, Tezze, Ellen & Lina satt vid bänkarna så kom isac & dom och bah började snacka.
Sen bara sa dom;
Ni får känna på honom, han är av äkta vara!
& vi bara knäckte oss!♥

Ikväll blir det att dra till gården med MATILDA! :)))♥

Heeejdåbajsisar!<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg!

hur e de? (a)

2011-02-04 @ 16:07:04
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0