Hej 12/2, jag är vaken, är du?

Jag är fortfarande vaken!
Är du de? (:
Jag har feeeting tråkigt!
Kanske ska va med grisen'bella imon?
Höhö, hopppas!
Jag vill att calle ska bomba mullvadosar!
kanske kommer upp 1 eller 2 ur hålet bah  *poff* grillad mullvad!
MAHAHAHHAHAHA! :d
*GIIILLLLAAA*
Dom jävlarna gräver en massor av hål i vår trädgård!
Bajsa ner er era jävlar! :c
Eftersom dom gräver tunnlar så kanske marken ramlar ihop?!?!!?!?
OMGAAASH, jooordens undergång är pga MULLVADOSAR! ;OO


Tecknade mullvarad söta!





Men vafan är detta en riktig mullvad?
& vad fan är de vid munnen?! ;o
Det är fan dagens fråga!
ÄR DETTA EN RIKTIG MULLVAD? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en stjärnmullvad den där med tentaklerna i ansiktet. Vanliga mullvadar är inte så läskiga...

2011-03-21 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0