hello my gummibear!

Nu har jag käkat frukost för ett tag sen
Jag tror verkligen jag ska börja gå upp lite tidigare på morgonen kanske?
Senare idag kommer hur jag sminkade mig & sånt för jag har inte hunnit göra det ännu
Jag har verkligen lust att hitta på något idag men kan inte komma på vad.
sånt är livet bitch ;)

Mitt hår är helt elektiskt! o;
Inte nice asså!

Ska snart ta på mig lite kläder & sånt hihih ^^
Inte hunnit göra det heller riktigt ännu.
& jag måste ladda kameran för att kunna ta bilder kanske?
Elleeerrr så använder jag min magi! =D
DENDU! ;)

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: therese

dra in till badhuset? :)

2011-02-23 @ 13:30:42
URL: http://puueee.blogg.se/
Postat av: therese

ohyeah,jag älskar att gästblogga ! ;)

men om jag skulle fixa de till dej,så får du skicka bilder & sånt på msn :).

2011-02-23 @ 13:32:31
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0