Renovering + gästbloggning !

Tezze här ! ;)

Bloggen håller på att renoveras ,så ni vet de..
Men undertiden jag funderar på vad de ska stå för text på headern,så gör jag en liten gästbloggning.

Steffi vet inget.. (a)
eller jo,asså hon vet ju att jag e här inne & fixxar den.
Men hon vet inte att jag gästbloggar,hähä.
Fast hon sa faktiskt innan att jag fick göra det. :D

Hoppas ni vet vem jag är. haha.
annars kan jag berätta..

Jag heter då therése,eller tezze.
Lika gammal som steffi,fast lite mindre än 1 månad äldre än henne.. stolt ! :D
Går på samma skola.. skit skola.
Men vi äger alltidhop så,de är lungt! ;)) ( jag & steffi)
Jag vet inte vad jag ska skriva nu.
hoppas hon blir nöjd,med headern & designen..
Jag ska inte göra designen själv,utan snor ngt från google & fixar de,så ah ! :)

mig hittar ni här ;  http://puueee.blogg.se
ha det gött alla steffis fan's ! ;)

kram från mig ! :D

steffi älskar den bilden på mej..! ;)

en någorlunda normal bild på mej iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0