SJUK,SJUK,SJUUUUUUK!


♥ Dag 8 - Min första kärlek
Det var någon kille på dagis eller något.
Jag orkar inte skriva om det,
Men jag vet att jag var kär (:


♥ Dag 9 - Min bästavän
Jag tror jag har två bästa vänner.
Har ju många riktigt bra vänner.
Men ah, dessa är dom jag litar på i vått & torrt!
Therése Pue Roth
&
Isabella Gonzalez

Ni är sjukt underbara!
Jag har en riktigt bra anledning till varför jag inte bloggat!
Jag är sjuk!
Haha men sånt är livet..
Nu ska jag mysa ner mig i sängen & se på film.
Pusspuss till aallaa friska & sjuka! :)<3


Kommentarer
Postat av: viktoria - Marks största blogg!

usch tråkigt att vara sjuk ju :/ hoppas du blir frisk snart sötnos :)

med mig är allt bra, jag börjar dock bli lite sjuk men det funkar :p

2011-02-09 @ 18:59:45
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Isabell

Krya på dig :)

2011-02-09 @ 19:34:35
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0