SVAR PÅ FRÅGOR.

Sara
Om du vann 10.000:- vad skulle du göra för pengarna?
- Jag tror jag hade köpt 1 ny mobil sen sparat resten till något jag verkligen vill ha.

Kristin
1. Intresserar du dig för mode?
- Ja det gör jag väl, men jag har lite min stil
2. Hur ser den perfekta dagen ut för dig?
- Det hade nog varit en dag när jag hade fått vara med mina kompisar & alla jag älskar. Se på en film &  ha riktigt roligt.
3. Vad vill du göra i framtiden?
- Jag vill bli reseledare, sen ungefär 5 år tillbaka.

Millelousie
Hur gammal är du?
- Jag är 13 men jag fyller 14 den 6 augusti.

Josefin
1. Hur länge har du bloggat?
- Haha, jag vet inte riktigt faktiskt. Jag har bloggat lite till & från. Men kanske 1 år med allting.
2. Varför började du blogga?
- Jag började för att jag ville ha något att göra på fritiden.
3. Drömland att åka till?
- Det är turkiet eller egypten. Jag har varit i turkiet en gång och ska dit igen senare i år.
4. Vad har du för favoritdjur?
- Mitt favoritdjur är helt klart hund.

Frida
1. Vad är din favoritfilm?
- Jag har nog ingen favorit film.
Men filmer som är riktigt bra enligt mig är;
Psalm 21
The grudge
Mirrors
The ring
One last call
Jag gillar nästan alla japanska skräckfilmer! Eller jag älskar nästan alla skräckfilmer!
2. Vad är din favoritlåt?
- Min favoritlåt är just nu det finaste jag vet - sofijah

Okänd kallad mig :)
Har du en kille?
- Nej det har jag inte..

Micaela
Hur många besökare har du per dag?
- Mellan 50-100.

Linn
Vad har du för favoritmat?
- Jag tror det är kyckligsallad

Stine
1.Vil du ha meg som fast leser?
- Ohja! (:
2. Hva ville du gjort om du fikk 1 million og bruke på de du ville?
- Jag skulle nog åkt på en resa med familj och kompisar!

Det var alla frågor, fast sen fanns det ju mer *varför börja du blogga och sånt*
Men aja hoppas ni tyckte om svaren.
PPÖÖÖSSSSSEEENN!<3


Kommentarer
Postat av: elina

allt bra?:)

2011-02-02 @ 20:31:47
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0