är det första februari elleR? xd

Helloojjj alla megatöntar!
Nu är det Februari för alla er som missat de! (;
Skolan idag har väl vatt okej, iaf rasterna med tezze, lina, ellen & ida!
Asså, adrian har AAARRGGGHH!! ;@
Pingvinen kommer bajsa på dig FATTARU?!?!

Jag är sååå stolt!
HAHAHAHA, jag och tezze fick beröm på spanskan idag? o.0
ERKÄNN OVÄNTAT!

Jag och tezze är nog skolans flummigaste personer faen! (:
Har du aspergers?^^
Detta är ett skämt för er som tar på allvar! o.O

Men aja, vad har mina små sötnosar gjort idag då? (:

 

Skrivier kanske mer senare? ((:

Baaayyybaaayyyy<3

 


Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Tänkte bara meddela att jag just nu har 2 tävlingar igång i min blogg, något som intresserar dig? Värt att kolla :)

2011-02-01 @ 19:40:03
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0