Hejsan 2011! :')

Shuue.
Jag har inte skrivit ngt på bloggen pga av att jag tog med datorn men glömde laddaren hemma.
För så extremt smart är jag (Y)
Först åkte man ju t mormor och det var mysigt. :)
Sen i torsdags åkte jag till pappa och firade nyår igår..
Snacka om att jag brände mig på smällarna xD
Ni ska få lite bilder som jag tatt med systemkameran :D
Jag saknar mina vänner.. ;/<3
Asså ibland blir jag sååååå sur..
Varför vågar du inte snacka rätt upp i ansiktet på mig ist för att gå bakom min rygg? ;o
FYYYYFFAAAN FÖR DIG. varför ska jag åka till er då?! vah?  fucku ! :)


Bilder från veckan.<3

*Bilder från veckan, (mormors grejjsimojjs)<3

*Bilder från veckan, fiiin blomma.<3

*Bild från veckan, kedja ;o<3

*Bild från veckan.<3

*Bild från veckan, hos pappa..


*Bilder från veckan, jag är fuuuul ;oo</3

*Bilder från veckan. NÄMEN NICOLE INTE KASTA SMÄLLARE BUSKEN! ;D

*Bilder från veckan. NYYYYYYYÅRRRR!  :))))<3

2011 ska bli bättre än 2010! :)<3

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

fina bilder, gott nytt år :)

2011-01-02 @ 13:43:49
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0