Hemma,

Hejsan alla sötnosar ett snabbt inlägg får det bli.
Fööörrrllååååt för jag inte bloggat, men som sagt varit hos pappa.
Jag ska nog börja ta med mig datorn dit. 
 
Pappa har varit på så stååålande humör hela helgen..
ELLER INTE! ;)
Men haha, annars har det inte hänt alls mkemke. . . . . . .
Jooooo, jag mår såååå bra nicole! ;)
Liiiilllaaassssyyyssstterr<3
Som jag älskar!
Vi är juh helt sjuka i huvudet vi två. (A)

Hahaha, så nice.

Klockarn var ca 20.00 och jag och hon var på ica. det var 3 killar som satt där.. Sen bah sa dom t mig,

- ey är du 97a? 

jag bah ah..

dom bah,

haha är det intte lite sent att vara ute?

Och jag började gapskratta! (;

hahhhahahahah!<3 KÄÄÄRLEK T ER BOYS!§

puuussspppusss bitches!;***<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0