Löööveeu!<3

Hejsan alla sköna läsare.
Jag borde gå och lägga mig tidigare men det börjar vi med på måndag för det är skola på tisdag.
Och snart ska jag ta hål i naveln WIHUUUUUUUUUU ! :D
Då blir man glad och då har det hunnit läka lite innan jag åker till turkiet i maj också, det är najs.
Nu är jag sjukt trött.
Haha så söta raggningsaker jag fick av en osvensk sak idah.
~Are your dad king? it is only king who could have such a beautiful princess.
Haha, så gulligt.
~Is your father an astronaut? He must have taken down all the stars and put them in your eyes.


Varje gång jag ser ditt leénde,
blir jag varm i hela kroppen.
Du är den finaste..
Verkligen den finaste människan
som har setts på denna jord.
Du fick mig att tro på kärleken
Jag vill aldrig släppa dig.
Vill alltid ha dig i närheten,
Du är som en saga, som är sann
Jag gör allt för dig
Det enda jag vill är att hålla din hand
eller bara ha dig i min famn
Jag mår bra när du mår bra.
Just nu..
Är du enormt saknad.
Jag älskar dig min ängel
Du&Jag så ska det juh va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0