Nananana, ÄNTLIGEN! (a)<3

Nuså har man tagit sin navelpiercing. SOOOO NICE! (a)
Det gjorde inte så ont som jag hade trott.
Men jag var såå jävla livrädd!
Det bah sådär började blöda jag bah OMGAAASH?!?!?
Hehe, men det blir nice iaf :p
Sen fick vi och titta på bröllopskläning till min mamma.
Asså hoppas fän dom gifter sig! (AA)
Sen fikade vi med BEEELLLAA och mia<3
Så åkte vi hem och käkade kiiinesmat. :ppp
Haha, jag har asont när jag sitter för ah percingen stör mig. xd
Men aja, det var min dag, puuuusssseeeenn(L)
// Stephanieverdin.

Kommentarer
Postat av: Jennifer<3

åhh lyllo dig!

kag vill oxå ta en navlepiercing! men min pappa fattar inte det....

2011-01-20 @ 19:12:43
Postat av: Lina Söbak <3

Vill se i skolan imon :) <3

2011-01-20 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0