Oväntad bio m. Jenny, Matilda & Emeli (L)

Dålig dålig uppdatering, men jag har en riktigt god anledning!
Idag var jag i stan med emeli, men vi kom typ in 15.50 och affärena stängde 16.00 för det var trettondagsgrej...
Vi åt på mcdonalds och så skulle vi åka hem.
När vi kom till norre port kom Jenny, och Matilda och skulle gå på bio.
Dom typ tvingade oss att följa med, och vi ville såklart.
Så vi gick till bion och beställde billjetter till "The town"
Haha, den var grymt bra assu! ;D
När vi beställt biljetterna så drog vi till bibblan och gjorde något.
Efter det stack dom till mcdonalds och köpte mat och dricka och sånt och jag och emeli köpte godis på hemmakväll.
Sen drog vi till bion x)
Så rolig kväll har jag inte haft på länge. (;
Lyckad kväll blev det i allafall.
Nu ska jag se på  "Dark water" & "Turistas" kanske..
Puss&krrraaaaaam

Ni kan få en bild på filmen också ! ;)

*GIIIILLLLLAAA*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0