Svar på frågor..

Svar på frågor..

1. Tycker du jag är bäst?
Haha, jag tycker alla dom som bara orkar gå in på min blogg är underbart bäst! :)

2. Vad skulle du göra om jag lekte spöke under din säng en kväll när du skulle sova?
Jadu, vilken underbar fråga, haha jag skulle skrämma dig(A)

3. Hur länge har du bloggat?
Det kan man undra. Jag började lite för några år sen men då tyckte jag inte det var roligt och slutade blogga direkt. 2010 började jag blogga igen.. Jag bloggade på bloggplatsen men tröttnade så bloggar på blogg.se ist för det är mycket bättre! :)

4. Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag ville ha något att göra på fritiden och dela med mig av mitt "roliga" liv (;

5. Vad tycker du är snyggast på dig själv(kroppsligt)
Ränkar man med ögon? HAHA jag vet inte om det är kroppsligt. Men såfall är det mina ögon. :)

6. Vad har du för drömyrke?
Jag vet faktiskt inte. Hela mitt liv har jag velat bli reseledare eller åka utomlands. Jag ville bli det för ungefär 3 år tillbaka :)
 
7. Vad är ditt favorit-program?
Jag tror det är greys anatomy. :)

Det var alla.

Länkning till bloggen ~ http://ensara.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0