Löööve bella.<3

Ursäkta väldigt dålig uppdatering. xd
Jag har liksom vatt hos bella! (A)
Och sen igår när jag kom hem så bah jag sa för mig själv.
*Nu ska här uppdateras*
MEN då hade internet slutat funka i huset -.-''
Så det blir att uppdatera idag

När jag kom satt bella vid datorn och jag satt mig där och såg på tv xd
Sen drog vi t affären och jag köpte pommes.
På kvällen typ till 00.00 spelade vi giutar hero, som jag ÄGER PÅ! :d
Sen drog vi upp och skulle egentligen sova.
Men det blev inte så.
Vi var istället uppe till 05.00 och snackade om sommaren och att det skulle bli en steffi|Bella sommar. :)
Sen efter ah typ lite över 05.00 somnade vi och vaknade typ vid 13.30 xd

Bella du är så jävla underbar, min bästavän, mitt allt, mitt liv JAG ÄLSKAR DIG.<3
och  så är det bitches. Hon är värdefull!

Nu ska ni få lite bilder på mest bella dx


*Min och bellis anka. ! :D<3 Fiiiinsak


* Innan jag åkte till bella.


* När jag satt i soffan och höll kameran. 
   Så kom dessa tjejer och *WOOOW EN KAMERA*
   Fick bli en bild på dom då ;)


*Bella & anka! :D<3


*Steffi & ANKA! :D<3



*Jag räcker ut tungan åt dig, erkänn busigt? ;*



*Jag är cool. (A)



* Jag är ful. höhö


*Bella är sötast, känn på den! :D



* Peace baby. ;*

Det var alla bilder jag orkade lägga upp.

PUSSPUSS
// Stephanieverdin.<3


Kommentarer
Postat av: papis

verkligen, o bra förklädnader inte som alla andra bruka ha :)

2011-01-10 @ 16:32:51
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0