Läs blogggen nu komigen.. ;s

Bara för att jag inte bloggar lika ofta så tappar jag massor av läsare, så nu jävlar blir det till att börja blogga mycket igen!
Imorgon är det volleyboll-turnering! (N)
JAG HATAR DET..
Men jag är ju så himmla bra (;
Menmen jag hatar verkligen att typ alla tittar på -.-
Detta gör mig ledsen! :(

Maaarcuuuss, har superduperfiiiiwn kropp! PUNKT SLUT! (A)<3

Kanske blir att dra igång med en veckans blogg eller frågestund snart? (:
Tezze du är en pajas*
Inte jag<3
http://puueee.blogg.se
^
|
|
|
Hon är sötast.

Alldeles strax ska jag se på skräckfilm.
Och jag vill att du kommer hit och hålller mig i handen;**


*litesådär en bild på mig.
puuuusss på dig din korkade unge!
//stephanieverdin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0