Helg. (:

FREEEEDDAAAG!
Äntligen..
Haha, men veckan har gått snabbt med både bra och sugiga saker.

Dagen i skolan.
Jag och tezze var hos en som heter nina IGEN.
Vi missade hela Livskunskapen och lite av svenskan men aja..
på musiken sjöng vi roy & roger har en mack ihop. FYFAN xdd
Den låten SUGER! :d

Och vi fick vara kvar där efteråt och det var skitkul, vi spelade trummor och piano och gitarr (((;
Jag spelade in och vi låter jättebra (Y) Vi borde starta ett band jag, tezze, ellen, lina och ida.
Fast ida spelade typ inte dx

Denna fredagen blir det bara till att mysa tror jag.
Men har ingen att mysa med.. ;/
Kommer du nu eller? ((((:


NAANANANANAN, hejdå cpungar!
//stephanieverdin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0