Gekås m, familj..

har precis kommit hem från Gekås. (Y)

Det var sjukt jobbigt att vara där idag iaf, det var nt så mycket folk men det var bara allmänt segt.

Jag skulle inte handla något, men det blev lite kläder och en sak till min dator.

Sebbe köpte ett musse pigg spel som jag tycker verkar skitroligt, ska nog prova det sen? ;D


Innan jag skulle åka till gekås så tog det aslång tid, jag skulle fixa mig och leta kläder -,-

Det kanske gick på 1 ½ timme? (;

Senså kom vi iväg.


Ni ska veta att vi lyckades parkera jämt MARRIANNE! ;s;s;s;s

hon sa inte ens hej till mig dx

HAHAHA, så fail.



*steffiii älskar tuggummii! (AAA'<3


Puussenndårå ;)
//stephanieverdin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0