Städning&Bowling!<3

Okej..
Städning nästan hela dagen idag dåe...
Sjukt segt, men jag är äntligen klar iaf! :)
Sen imorgon ska jag byta till svarta gardiner också.
Det blir skönt för det blir inte så ljust på morgonen!
Klockan 18.30 hände dagens höjdpunkt.
Jag, Bellla*bästavän*,Alle(bellas syster) paulina(bellas syster) sebbe(minbror), mia(bellas mamma) + min mamma åkte och bobblade! eller som alla säger det heter !BOWLADE!
Jag, Alle, Bella och Sebbe var ett lag,och jag vann, sen alle två bella trea sebbe fyra.
Aja sen var dom andra i det andra laget.
Trevligt hade vi i allafall.

*Bella är coolast på bobbling-banan! :)


*Typ bah bilder på bella för hon är kung!<3


*Bild på alle. HAHA :)


*Alle igen. ;o<3


* Hmm, undra OM det var pepsi eller cola? ;o


Där kom pyttelite bilder från underbar kväll.
Ajuste ni ska få före&efter bilder på mitt rum .



Skillnad(Y)<3

AjA, hejdå! :D:D:D:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0