isabella, jag älskar dig!

nu är jag hemma och lyssnar på musik och ibland pratar jag med bella i heytell (y'
de är asballt!

imorgon ska jag nog till stranden IGEN, om de blir fint väder dårå =D
soooftans!
jag måste få meeeeeer färg, jag är fint som en albino! -.-
gaaash blir galen! --.--''


isabella, du ska bara veta vad du betyder för mig
du är min skyddsängel, som flög ner till mig för att stanna här
från fyllinges början till döden ska vi hålla ihop gumman
jag kan inte leva utan din luft i mina lungor
jag behöver faktiskt dig för att klara igenom alla dagarna
du får aldrig någonsin lämna mig
min livskraft baby!
jag älskar dig världens super duper bästaste vän!♥♥♥

du & jag - föralltid !

Kommentarer
Postat av: isabella heheje

älskar dej med bästaaaaa vääään :D kommer aldrig lämna deej för jag kan inte leva utan dej heller!!!!<3

2011-07-11 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0