ruskigt väder osv.............

hejjjsaann sötnosaR
idag har de fan varit världens absolut olugnaste morgon
jag och emeli skulle äta frukost i lugn och ro, men nähä så blev de absolut inte!
tältet hade rasat och gått sönder och de blåste och ösregnade så jag stog utomhus i kyla och regn och blåst i bara ett linne och underkläder och emeli i en morgonrock!
sen fick vi gå in och äta frukost och 5 minuter efter kommer mamma springandes
STEPPHANIE EMELI KOM NUU!
och så skulle jag, calle, mamma & emeli lyfta tältet (de är ett stort jävla partytält)
sen fick vi gå in i lugn och ro!
jag och emeli var dyngsura.
nu ska jag gå och städa klart mitt rum, HEEEEEEEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: nanna

sjukt fin blogg :)

2011-07-15 @ 12:16:04
URL: http://nannapamela.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin blogg! :)

2011-07-15 @ 14:47:46
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0