hela min "bortresa" från bloggen.

lördag;
jag åkte till pappa och det var typ ÄCKLIGT varmt ute, usch!
vi skulle blåsa upp min stora luftmaddrass bädda & städa.
sedan drog jag och nicole till affären och då börjde de åska och blixtra hur mycket som helst!
så vi fick stanna kvar i affären för de slog ner en blixt inte så långt från oss så de var ju ganska nära.
när vi kom hem åt vi kvällsmat.
sedan gick vi bara in på rummet och slappade & såg på tv.

söndag;
det var också en sån äckligt varm dag...
så pappa satte upp den lilla poolen så vi bara kunde svalka oss.
det blev vattenkrig mellan elias,mig och nicole :3
jag blev nerputad i poolen MED KLÄDER PÅ!
så vi hängde dom på tork.
sen kom dennis och hon som jag inte kom ihåg va hon hette ;$
synd att inte han följde med! D;
sedan senare mot kvällen drog vi till 5:e vik och fiskade krabbor och badade.
först var de så askallt i vattnet sen var de riktigt skönt (:
men när jag simmade ööver en feting stor krabba stack vi hem, för vi ville inte bada mer..
de var osså nårra random ungar som ba;
- va är ni rädda för?
- hur gammal är jag?
- hur gammal är du?

man ba AHAHHAHA get a life!
när vi kom hem ville vi sova i husvagnen så vi gjorde de, och va ute och softade i lilla tvååker! :d
på kvällen ringde mormor och frågade om jag ville komma dit på måndagen och de ville jag såklart.
sen klockan 02.00 sa vi godnatt. xd

Måndag;
Åkte till mormor typ vid 11 eller va de nu var.
den dagen gjorde vi inte ett skit, så inget att berätta egentligen.

Tisdag;

Jag vaknade typ astidigt osv..
vi åkte in till stan och letade efter kläder.
jag hiitta en tröja o den passade och allt.
men mormor ba vi går ju förbi här sen så vi köper den då..
men troligtvis hade någon jävel redan snappat åt sig den jävla tröjan! ;s
sur blev man ju.
men sen skulle vi till ticket och köpa presentkort på resa till mamma och calle, men den hade ju stängts i fredags så vi fick åka till falkenberg och där på jc hitta jag en tröja..
sen typ klockan 18.00 åkte mormor och jag på bingo MYSIGT!:)
jag vann inget... som vanligt då!

Onsdag;
sista dagen hos mormor så jag ville faktiskt göra något kul.
så vi åkte till stranden på förmiddagen och jag fick färg THIHIIHIHIIH
*stolt*
men emeli har ju fan blivit asabrun! ;s
aja..
jag och mormor köpte räkmacka och sen glass KULGLASS! :D
när vi kom hem skulle dom ba laga mat sen skulle jag åka hem till halmstad.
när jag kom hem så ville angelica gå på bio så vi gjorde de, kronjuvelerna
JÄTTEBRA film tycker ja.
de var jag emeli, och angelica också 7 till, FETTTTTT soft!

Torsdag;
Mamma väckte mig och vi åkte till doktorn och jag var bara 166?!?! man okeeejjjj??
jag var lixom 168 förra gången jag mätte mig... :)
sen åkte vi direkt hem.
pössss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0