bella&steff coolast i oskarström jaow! ;d

dagen har varit B Ä S T fan ;D


typ vid 14.30 kom bella hit och så cyklade vi ner oskarström,FEETTTT VARMT! :3
sen var vi på furran och badade liiiiiiite... 
OCH jag brände mig lite på ryggen :3

typ när vi cyklade där ifrån, va de en person(plåtnicke) som värsta stalkade oss ;o
vi åkte t banken han följde efter HAHAH.
vi cyklade till alexandra(pizzeria) och han cyklade där utanför
sen cyklade vi iväg och han följde efter xd
HAHAHA, fettttt skumt!
sen så satt vi typ vid time och då sa jag att han skulle snacka med oss istället för att ba följa efter oss.:3
så vi cyklade t time och sånt och då träffade vi "käll" FEEETTTT coool kille!
HAN ÄR SJUKT ROLIGT.<3
och så dagens höjdpunkt;

alexanderkäll; jag tror du inte har någon luft i däcket
jag;OOOOOOOOOOHHHHHNNNNOOOOOOOOOO !

jag frågade en gubbe om han hade pump men han hade inte
jag frågade typ alla och tillomed folk som inte kunde svenska ;o

sen så typ stack "plåtnicke"
och då började vi gå lite hemåt och så följde han efter och HINDRADE oss rejält
så vi ba gick och gick och gick.
vi kom hem 23.30 ;o
FAN VA ONT I FÖTTERNA JAG HADE ;(
aja nu ska jag softa herrrååååå !

Kommentarer
Postat av: ellie

Hej!



Om du letar efter sommarkläder, bikinisar och smycken till ett mega bra pris så tycker jag att du ska kolla in www.shoppinggudinnan.se



Det är min egna webbshop med handplockade varor från Thailand.



Kika gärna in :)

Kramisar en tjej i Thailand.

2011-06-06 @ 15:02:53
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0