som en boll kommer jag tillbaks till dig ;d

i morse väckte therése mig klockan 04:53 för att säga att hon inte kom till skolan.
men de var ändå bra att hon väckte mig för jag hade VÄRLDENS mardrömmar ;(
massa jävla skit, som jag hoppas ALDRIG någonsin drömma igen.

skolan har varit väldigt jobbig!
mådde illa, var yr, trött och hade huvudvärk.

nu står calle och angelica och lagar mat, mums!
och calle sjunger även
- som en boll kommer jag tillbaks till dig, som en boll kommer jag tillbaks till dig osv...


Kommentarer
Postat av: therese pue roth

hejhej,hittade dig genom bloggtrafik.nu!

Kolla min blogg! :D



pusssbästaaavääään! <3

2011-06-09 @ 21:03:21
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0